تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 101
  • بازدید دیروز : 400
  • بازدید کل : 569213

عطر سازی 5


مواد حاصل از اتولیز مخمرها شفاف تر هستند و در سوپ ها و سایر غذاهایی که رنگ در آن ها مهم است، استفاده می شوند. مواد استخراج شده از کپک که تیره رنگ هستند نیز در تزئینات سالادها و دسرها و کرم ها استفاده می شود.
عطرها و مواد تشدید کننده ی عطر در طی فرآیند به دست آوردن آنزیم از میکروارگانیسم ها برخی از متابولیت های محلول تولید می شوند که بعدا در مراحل تولید محصول از بین می روند. این مواد چنانچه به نحوی خالص شده و استخراج شوند و در غذا به کار روند، باعث می شوند که عطر و طعم غذا را بیشتر و عمیق تر احساس کنیم.
امروزه تعریف دقیقی برای تمایز عطر و مواد تشدید کننده ی عطر وجود ندارد.
FDA، عطر را ماده ای تعریف می کند که در ذات خود معطر هست، لیکن مواد تشدید کننده ی عطر تنها باعث می شوند که ما عطر و طعم را بهتر و بیشتر احساس کنیم و خود الزاماً دارای بوی خاصی نیستند.
محققان نیز بر این عقیده اند که عطرها دارای مواد آروماتیک و بودار بوده و طعم خاصی ایجاد می کنند، لیکن مواد تشدید کننده بر میزان احساس آن ها اثر می گذارند.
آنچه باعث نگرانی نهادهای ناظر بر کیفیت مواد غذایی در دنیا می شوند، امکان تقلب در تولید مواد غذایی با استفاده از تشدید کننده ها است. بدین معنی که با مصرف عطر کمتر و تشدید کننده بیش تر، یک کارخانه می تواند مصرف کنندگان را فریب دهد.
ضمن اینکه تحقیقات نشان می دهد برای میزان مصرف تشدید کننده ها در غذا نیز مانند سایر اجزای غذا، بایستی حد مجاز تعیین کرد تا از بی خطر بود آن ها مطمئن شد. مواردی نیز از ایجاد آلرژی در مصرف کنندگان غذاهای دارای تشدید کننده ها، گزارش شده است.

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 303
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر