تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 353
  • بازدید دیروز : 331
  • بازدید کل : 570708

عطر سازی قسمت آخر


- تعیین میزان فعالیت اسانس:

هر اسانسی را با هر غذایی نمی توان به کار برد و مهم ترین عامل تعیین کننده نیز خواص شیمیایی غذا و اسانس است. برخی اسانس ها در طول فرآیند تولید و برخی به محصول نهایی اضافه می شوند که بایستی شرایط محیطی و اثر آنها بر اسانس ها را کاملاً بررسی کرد تا از ایجاد واکنش های نامطلوب جلوگیری شود. مثلا اسانس هایی که در نوشابه های گازدار به کار می روند بایستی با PH های پایین سازگار باشد و فعالیتی نشان ندهد.

خالص سازی اسانس

برای استخراج اسانس از منابع گیاهی معمولاً آن ها را تحت اثر یک حلال قرار می دهند. این حلال بایستی حداکثر قدرت جذب اسانس مورد نظر را داشته باشد، اگر حلال آب باشد اسانس را با روش تبخیر در خلا و استفاده از حلال های غیر قطبی با دمای جوش پایین (مثل اتر، سیکلوهگزان، متیل دی کلراید) یا با گازهای متراکم شده و به صورت مایع درآمده مثل فرئون و دی اکسید کربن مایع می توان از آب جدا کرد.
انتخاب حلال بستگی به طبیعت فیزیکی مواد اولیه و خواص شیمیایی اسانس دارد. حلال ممکن است کاملا از اسانس جداشدنی باشد و یا به مقادیر کمی در اسانس ها باقی بماند که در این صورت بایستی حد مجازی برای آن تعریف کرد و با آن مثل یک افزودنی مجاز برخورد کرد.
برای استفاده از تقطیر، بایستی دانست که اسانس این کار بر جدا کردن دوباره با فشار بخار متفاوت است. در صنعت از این روش به طور وسیع برای جدا کردن مواد فرار از آروماهای گیاهی استفاده می شود، همچنین در خالص سازی شیمیایی مواد فرار و جداکردن حلال از اسانس در روش استخراج از تقطیر استفاده می شود. تقطیر روش مناسبی برای تغلیظ آب میوه ها نیز هست، روش های تقطیر رایج عبارتند از تقطیر با آب، با بخار آب در خلا یا فشار هوا و تقطیر با الکل در فشار هوای محیط، در روش تقطیر با بخار آب بایستی دمای فرآیند از ابتدا تا انتها کاملا ً کنترل شود.

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 201
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر