تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 242
  • بازدید دیروز : 216
  • بازدید کل : 570266

قسمت بعدی


وقایع عجیب بهزیستی

یکی از کارهای عجیب وغریب بهزیستی واگذاری مراکز به افراد پولدار(از دید آنها خیر ) میباشد و جالبتر اینکه ممکن است تمام این تغییرات در عرض کمتر از یک هفته رخ دهد! واما تبعات آن:

رییس جدید ممکن است تمام تلاشهای قبلی را نادیده بگیرد. شما ممکن است با یک نفر کار کرده باشید آن فرد در المپیاد ریاضی پایه پنجم دبستان هم قبول بشود و سه سال تمام فعالیت های درسی وی را زیر نظر بگیرید و معدل ۱۷ ای فرد در چهارم دبستان به ۵۶/۱۸ هم برسد و شما برنامه ثبت نام وی در یکی از بهترین مدارس را هم بریزید ولی رییس جدید ملاقات های شما را بی هیچ دلیلی قطع کند و حتی حاظر به ملاقات با شما درباره صحبت راجع به این موضوع هم نباشد!! به نگهبان مرکز هم بسپارد تا شما را داخل مرکز ابدا راه ندهند! و وقتی هم بگویید من ۳ سال با این فرد کار کرده ام و وقت گذاشته ام بگوید: شما مگر پدر و یا مادرش هستید؟!! ودر توصیه ای کاملاجدی بگویند: بهتر است ( به نفعتان است )راجع به این موضوع حساسیت نشان ندهید !!!

از آنجا که تغییرات به سرعت برق روی میدهد و آقای (خانم)پولدار!! می خواهد دستوراتش را به سرعت اجرا نماید شوکی آنی به بچه های مرکز وارد میشود و ممکن است چند تا از آنها که نمیتوانند این تغییرات را به این سرعت و در مدت چند روز بپذیرند تحت فشار وارده از مرکز فرار کنند که خوب البته اتفاق مهمی در بهزیستی محسوب نمیشود!! (چنان که این اتفاق افتاد)

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 453
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر