تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 202
  • بازدید دیروز : 183
  • بازدید کل : 568648

قسمت آخر مفهوم بهزیستی


رییس جدید افرادی را که مخالف اهدافش باشند به جاهای دیگر منتقل میکند یا عذرشان را میخواهد! وی حتی گروه هایی که فقط فکر میکند ممکن است با وی کنار نیایند بدون گفتگو با آنها و بررسی اهدافشان از کارشان منع میکند!! (البته خوشبختانه این گروه ها هیچ حقوقی نمیگیرند که وی آن را هم قطع کند!!)

هیچ وقت سعی نکنید رییس جدید را بیابید زیرا هیچ وقت در مرکز نیست!! این را بعد از صدها تماس و دهها بار مراجه (با وجد مسیر طولانی ) میتوانید مشاهده نمایید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پس وی چگونه مرکز را اداره میکند؟ جواب این است که: وی اصلا به این کار نمیپردازد!! پس آیا منافعی در این مورد وجود دارد؟؟؟

و در نهایت هیچ وقت جلوی چشم بچه های این مرکز به این مرکز وارد نشوید زیرا بچه ها با محاصره شما سراغ معلمهایشان را که از طرف گروه به آنجا میرفتند را از شما میگیرند و شما هرگز نمیتوانید در برابر پرسشهای بی شمار آنها در مورد علل نمامدن آنها به دلیل راه ندادنشان به مرکز توضیحی قانع کننده برای بچه دبستانی بدهید!!!

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 420

برچسب های مهم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر