تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 237
  • بازدید دیروز : 216
  • بازدید کل : 570261

ملاحظات شهری


ملاحظات شهري:

خط آسمان محدوده هاي شهري و طراحي شهري نيز جزئي از يك مجموعه مسكوني است. در اينجا خط آسمان تنوع خاصي دارد و ساختمان ها يكي پس از ديگري بالا مي روند و خط آسمان از ريتم- پويايي دارد و احجام سايه يكنواخت ندارند و تكرار مي شوند.

تعداد طبقات: در اين مجموعه تعداد طبقات بين 3 تا 4 تغيير مي كند و سعي شده اين تنوع تعداد طبقات در كل بلوك ها ديده شود.

هندسه معماري:

با توجه به اينكه در مسكوني زاويه هاي قائم؛ بهترين مي باشند از هرگونه زاويه شكسته تند در طراحي اجتناب شده، زيرا انسان ها مدت زيادي را در اين كاربري سپري مي كنند و بهتر است كه از هرگونه پرت فضا جلوگيري شود و از هر گوشه و كنار استفاده مناسبي به عمل آيد.

استفاده از يك شبكه بسيار ساده و مدول شده كه اين مدول به عنوان هسته مركزي در سايت تكرار شده است.

تاريخچه صنعت بتن پيش تنيده پيش ساخته:

مفهوم اساسي بتن پيش تنيده اولين بار در ايالات متحده در سال 1886 مورد توجه قرار گرفت. ليكن عيوب و نواقص اوليه آن نيم قرن بعد مرتفع شد. ابتدا P.H. Jackson با قرار دادن بولتهايي در سوراخ طولي تعبيه شده در بتن و محكم نمودن آنها بر روي صفحاتي كه در انتهاي عضو بتني قرار داشتند، بتن پيش تنيده را تجزيه كرد. دراثر انقباض و خزش، بتن حدود 1/0 درصد افت طولي داشت، در نتيجه تنش اوليه فولاد كاهش يافته و بولتها شل مي شدند و بالاخره پي تنيدگي از بين مي رفت. يك مهندس فرانسوي به نام Eugene Freyssient در سال 1930 نشان داد كه اگر فولاد با مقاومت بالا براي پيش تنيده كردن بتن استفاده شود، بتن پيش تنيده موفق خواهد بود. طوري كه مي توان افت تنشي حدود 2000 كيلوگرم بر سانتيمتر مربع را كه در اثر خزش و انقباض بتن حاصل مي شود، پذيرفت. (خصوصاً اگر تنش اوليه فولاد حدود 10000 كيلوگرم بر سانتيمتر مربع باشد).

امروزه در بتن از پيش تنيده از فولادهاي سرد خورد شده با حداقل مقاومت نهايي 18000 و تنش اوليه حدود 12000 تا 14000 كيلوگرم بر سانتيمتر مربع استفاده مي شود.

در بتن پيش تنيده از فولاد و بتن به نحو مؤثرتري استفاده مي شود. به همين دليل بعد از جنگ جهاني دوم در اروپا بتن پيش تنيده پس كشيده بيشتر از بتن پيش تنيده پيش كشيده استفاده مي شد. ولي بعدها بتن پيش كشيده رواج بيشتري پيدا كرد.

اولين تجربه ساختمان سازي پيش ساخته در ايران به حدود سي سال پيش بازمي گردد. اولين كارخانجات قطعات پيش ساخته توسط بانك ساختماني سابق با ليسانس كارخانه چيدونيو ايتاليا براي احداث خانه هاي سازماني ارتش در اهواز تأسيس شد. همزمان با آن كارخانه ديگري با ليسانس كارخانه كالار فرانسه در تهران شروع به كار نمود. در همان سال ها اين كارخانه به دلايلي تعطيل شد. در حال حاضر كارخانجات متعددي در سراسر كشور در زمينه صنعت پيش ساخته فعاليت دارند.

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 285
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر