تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 400
  • بازدید کل : 569155

سیستم های مقاوم


سيستم هاي مقاوم در برابر بارهاي جانبي:

حركت هاي تصادفي پي يك ساختمان درطي زلزله موجب توليد نيروهايي در درون ساختمان مي شود. سيستم هاي مقاوم در برابر بارهاي جانبي اين نيروها را پخش كرده و به زمين منتقل مي كنند. اين سيستم ها بايد قادر باشند در حد قابل قبول خسارت را كاسته و عمدتاً ضامن حفظ سلامت ساكنين نيز باشند. اعضاي اين سيستم ها علاوه بر اينكه قسمتي از سيستم مقاوم در برابر بارهاي جانبي را تشكيل مي دهند به عنوان حمال بارهاي قائم و جداكننده فضا نيز عمل مي نمايند.

اكثر اعضاي پيش ساخته بتني مخصوصاً وقتي پيش تنيده باشند توليدات كارخانه اي هستند. ريشه اقتصادي بودن آنها در كاربرد تكراري شكل هاي مشابه و جزئيات ساخت مي باشد. در يك پروژه بزرگ كه قطعات تكراري در آن به كار مي روند، ممكن است استفاده از قطعات و جزئيات خاص اقتصادي باشد ولي اين مطلب در مورد بيشتر ساختمان ها صدق نمي كند. بدين دليل طراحان ساختمان هاي بتني پيش ساخته پيش تنيده بايد از انضباطي كه فرآيند ساخت ايجاب مي نمايد پيروي كنند. در بخش هاي بعدي اين مطلب از جهاتي كه به اتصالات مربوط مي شود مورد بررسي قرار گرفته است.

اعضاي پيش ساخته بتني و جزئيات استاندارد آنها و يا روش هاي قابل قبول ساخت قطعات متمركز شده است.

سيستم هاي اساسي مقاوم در برابر بارهاي جانبي و قسمت هاي تشكيل دهنده آنها كه در اين بخش مورد بررسي قرار گرفته اند عبارتند از:

1- ديوارهاي برشي پيش ساخته

2- قابهاي پيش ساخته ممان گير شكل پذير

3- قابهاي مهاربندي شده

4- ديافراگم هاي سقف و كف

عملكرد و اجراي سيستم هاي پيش ساخته بتني مقاوم در برابر بارهاي جانبي به مقدار زيادي به نوع اتصالات استفاده شده بستگي دارد.

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 258
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر