تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 244
  • بازدید دیروز : 438
  • بازدید کل : 563431

بحث گفتگو و مشارکت


  • بحث، گفت‌وگو و مشارکت

به‌نظر می‌رسد مناسب‌ترین روش آن است که مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، مسئولان آموزش، سرپرستان کارگاه‌ها و روان‌شناسان صنعتی با کارکنان به بحث و تبادل نظر بپردازند. به سخنان آنان با اشتیاق گوش کنند و سپس با طرح سئوالاتی، آنها را با مسائل اصلی، مهم‌تر و موردنظر آشنا و کمک کنند تا کارکنان به پذیرش نکات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ترغیب شوند و اولویت‌بندی حل مسائل را بپذیرند. به این ترتیب، می‌توان امید داشت که رفتار آنان تغییر کند. پس باید به کارکنان کمک کرد تا دربارهٔ مشکلات، خودشان فکر کنند و راه‌حل‌های مناسب را، خودشان بیابند. در این روش طراحان دوره‌های آموزشی به این موضوع اهمیت می‌دهند که کارکنان واقعاً چه احساسی دارند و باورها و اعتقادشان چیست. نه آنکه چگونه باید باشد! در اینجا هدف اصلی آن است که اعتمادبه‌نفس و مهارت کارکنان، برای یاری به‌خودشان افزایش پیدا کند. برای دست‌یافتن به مهارت‌های گفته شده توجه به موارد زیر ضروری است:

ـ برقراری ارتباط مناسب؛

ـ تبادل افکار و اطلاعات به‌طور واضح و روشن؛

ـ پرهیز از پیش‌داوری و تعصب.

یکی از رموز آموزش موفق آن است که آموزش‌دهنده با آموزش‌گیرنده ارتباط مناسبی برقرار کند. شرط ایجاد یک رابطه خوب، در درجه اول محترم شمردن آموزش‌گیرنده است. یعنی به صحبت‌های آنان با دقت گوش داده و آنان را در تمام مراحل برنامه آموزشی دخالت دهیم.

مدرسان دوره‌های آموزشی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای باید مطالب خود را به شیوه‌ای بیان کنند که برای عموم کارکنان قابل فهم باشد و برای آنها شک و شبهه ایجاد نکند. برای این منظور باید از به‌کار بردن کلماتی که برای آنان قابل درک نیست، پرهیز کنند. فراموش نکنیم استفاده از اصطلاحات علمی پیچیده، کمکی به حل مشکل نمی‌کند و اعتباری نیز برای گوینده به ارمغان نمی‌آورد.

مسئولان آموزش و مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای یک واحد صنعتی فقط می‌تواند کارکنان را در جهت یافتن راه‌حل‌های مناسب برای تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت‌شان کمک کنند، اما نمی‌توانند مسئولیت این امر حیاتی را برعهده بگیرند. بنابراین، باید با فراهم کردن زمینه‌های مشارکت و همکاری، انگیزه آنها را برای ورود به بحث‌های گفته شده افزایش داد.

خلاصه اینکه مدرسان نباید شیوه‌ای را انتخاب کنند که کارکنان احساس کنند گویا دوره آموزشی برای دفاع از عملکرد مدیریت کارخانه برگزار شده است و یا برعکس، مدیریت فکر کند که مشکلات مربوط به اداره کارخانه درک نشده و حقایق گفته نمی‌شود. انتخاب روش مناسبی به دور از پیش‌داوری و تعصب به ایجاد جو تفاهم، مشارکت و همدلی کمک مؤثری خواهد کرد.

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 611
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر