تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 464
  • بازدید دیروز : 438
  • بازدید کل : 563651

ارتقاء سطح فرهنگ


ارتقا سطح فرهنگ عمومي

بررسي آمار و ارقام در دهه هاي اخير نشانگر اين است كه به موازات رشد فرهنگي و ارتقا سطح آگاهي هاي مردم ، روند جريان هاي جهانگردي روند بيشتري يافته است . افزايش آگاهي انسان ها از جمله عواملي است كه بر حجم جريان هاي جهانگردي تأثير گذارده و آن را متحول نموده است .

همچنين در اين جا ميتوان به ارضاء حس كنجكاوي آدمي اشاره نمود كه او را به دنبال دستيابي به سرزمين هاي تازه و آشنايي با فرهنگ و سنن اقوام و ملل ديگر به همگامي با جريان هاي مسافرتي واداشته و محركي در پيدايش اين گونه جريانات جهانگردي بوده است ، هر فرهنگي در برخورد با ديگر فرهنگ ها توانايي هاي خود را مي سنجد واصلي ترين ابزار براي رسيدن به اين نتيجه سياحت است .

سياحت آدمي را با اقليم هاي تازه و انسان ها و فرهنگ هاي ديگر آشنا ساخته كه اين آشنايي مقدمه اي براي شناخت بيشتر انسان از خويش است .

اصلاح قوانين و مقررات و بهبود شرايط كار

اساساً تكامل جهانگردي از زماني آغاز گرديد كه كارگران و كارمندان خواستار تقليل ساعت كار و بهبود شرايط كار گرديدند ، تداوم مبارزات كارگري منجر به تدوين مقرراتي گرديد كه در پرتو آن قوانين كار به نفع طبقه كارگران و كارمندان تغيير يافت و ساعات كار تقليل يافت به گونه اي كه ساعات كار در يك صد سال قبل 70 ساعت بود امروز به مرز 35 ساعت كار در هفته كاهش پيدا كرده است .

افزايش ايام فراغت و بالا رفتن سطح زندگي در كشور هاي صنعتي و مشكلات ناشي از زندگي شهر هاي صنعتي در كنار ساير عوامل مؤثر در جهانگردي باعث رونق صنعت جهانگردي گرديد .

  انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 139
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر