تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 349
  • بازدید دیروز : 438
  • بازدید کل : 563536

اشکال گردشگری


8-اشکال عمده گردشگری

باتوجه به مدت طول مسافرت، نوع تاسیساتی که به خدمت گرفته می شود، فصل و چگونگی ساماندهی مسافرت و همچنین انگیزه های گوناگون،اشکال مختلف جهانگردی شکل می گیرد. جهانگردی از نظر زمانی به کوتاه مدت و دراز مدت،از نظر فصلی به زمستانی و تابستانی، از نظر مکانی به زمینی، هوایی و دریایی تقسیم میشود.

از نظر انگیزه اشکال مختلف توریسم شکل می گیرد: توریسم تفریحی جهت استفاده از تعطیلات و تفریح صورت می گیرد و با میزان درآمد، سطوح آموزشی، میزان جمعیت، در صد شهرنشینی و طول مدت تعطیلات در ارتباط است و غالبا توسط آژانس های گردشگری و کمپانی های مسافرتی یاتا صورت می گیرد. توریسم درمانی برای تغییر آب و هوا و استفاده از آبهای معدنی و گذران دوران نقاهت صورت می گیرد.

توریسم های فرهنگی و آموزشی برای آشنایی با مواریث فرهنگی، آداب و رسوم و بناهای تاریخی و امور تحقیقی، توریسم اجتماعی عمدتا با هدف های اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی و توریسم ورزشی جهت انجام امور ورزشی صورت گرفته است.

توریسم بازرگانی و تجاری شامل سفر هایی که افراد در بازار های مکاره و نمایشگاه های کالا و صنایع و... می شود. در این قبیل سفرها، محل اقامت اختیاری نیست. افزایش مسافرت های بازرگانی و تجاری با روابط اقتصادی میان کشور ها و میزان مسافرت های تفریحی با درآمد خانوارها و هزینه مسافرت در ارتباط است.

توریسم مذهبی با هدف زیارت و توریسم سیاسی به منظور شرکت در اجلاس کنگره ها و سمینارهای ملی و...صورت می گیرد.

  انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 480
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر