تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 449
  • بازدید دیروز : 286
  • بازدید کل : 573464

بخش 90


بخش بعدی

1- تعیین سطح بهینه کودک در انجام امور قبل از شروع آموزش: اگر مواد ارائه شده به کودک بسیار ساده باشد وی برای انجام آن انگیزه کافی نخواه داشت و در حالتی عکس، احتمالاً شکست و ناکامی حاصل آمده سبب ضعف اعتماد ب نفس او میشود لذا مطالب باید بگونه ای فراهم آید که در عین حال که کودک را به تفکر و تلاش وا میدارد امید موقعیت و پیروزی نیز در آن نیز وجود داشته باشد.

2- اقدام نظامدار: دروس بصورتی گام به گام تدوین و تدریس شود بطوری که آگاهیهای ضروری و اساسی و عادات لازم، بر مواد مشکل داشته باشد.

3- لحاظ کردن حداقل متغیر در امور مورد تدریس: برای رسیدن از یک مرحله به مرحله دیگر آموزش، حداقل متغیر را برای تسهیل یا دگیری بکار ببرید.

4- فراهم ساختن انتقال مثبت دانش یا آگاهی از یک موقعیت به موفقیت دیگر: برای انجام این امر، باید مفاهیم یکسان را در زمینه های تنوع و روابط گوناگون ارائه داد تا کودک بتواند اصول مشترک در هر زمینه را به زمینه دیگر منتقل کند برای مثال، هنگامی که ایتار پر وحشی جنگلهای آوردن را تربیت میکرد در مرحله ای این پسر می توانست در مقابل نوشته کلمه چاقو از بین مجموعه ای از اشیای متفاوت، چاقویی خاص را نشان دهد، اما وقتی که چاقو به اشکال متفاوت و متنوع ارائه میشود کودک در تشخیص پاسخ درست، مشکل داشت به سخن دیگر، وی قادر به مفهوم چاقو به شکلهای و اندازه های مختلف نبود.

5- تکرار تجارب برای بسط پرآموزی: شاید از آموزگاران بسیاری شنیده باشید که برای مثال بیان می دارند فلان دانش آموز امروز یک کلمه را یاد می گیرد اما فردا فراموش میکند در چنین مواردی احتمالاً دانش آموز مورد نظر کلمه را مورد موقعیتهای گوناگون به اندازه کافی تکرار نکرده است تا به سطح پرآموزی برسد بنابراین کودکان عقب مانده ذهنی به تکرار بیشتر یک تجربه در موقعیتهای مختلف یا تداعی آن نیاز دارد تا بتواند آن را بخاطر داشته باشند.

6- تکرار تجارب یا یادگیری مواد به گونه ای متناوب: بجای فشرده کردن تجارب و مواد مورد یادگیری در زمان کوتاه یا دیگری آنها را در زمانهای پراکنده انجامدهید.

7- در مراحل ابتدایی یادگیری: تنها آموزش تداعی با ثبات یک محرک یا نشانه را با یک پاسخ یا تنها نه دیگر در نظر بگیرید. برای مثال در شروع یادگیری آموزش اینکه حرف"ا" گاهی "ا" و گاهی "ا" و زمانی "آ" تلفظ میشود ناصحیح است بلکه آموزشی صدای جدیدی را تا زمانی که کودک در صدای قبلی به مرحله پرآموزی نرسیده است آغاز نکنید.

8- تحریک علاقه: برانگیختن کودک برای تلاش بیشتر از طریقی چون الف) تقویت رضایتمندی از رسیدن به خواسته ب) تنوع و ارائه مواد یا مطالب ج) اشتیاق معلم به یاد دادن و د) تعیین حداکثر زمان مفید هر جلسه از آموزش.

12-محدودیت در کمیت مواد آموزشی: تعداد مفاهیم ارائه شده در هر جلسه درس را محدود کنید و کودک را با یادگیری بیش از حد مطالب در زمان محدود گیج نکنید به سخن دیگر مواد جدید را به بعد از اینکه کودک مواد قبلی را کاملاً یاد گرفت ارائه دهید.

  انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 429
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر