تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 95
  • بازدید دیروز : 249
  • بازدید کل : 572628

نویسندگی درس دوم قسمت چهارم


قسمت چهارم

درس دوم

تخصص شما چیست؟

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که توانایی نوشتن درباره همه شاخه های علمی را دارد هرکدام از ما به واسطه رشته تحصیلی یا شغل خود تخصص یا تخصص هایی داریم که شاید در طول دوران تحصیل کار یا زندگی مان مجبور باشیم درباره آن ها بنویسیم شاید هم مجبور نباشیم و ممکن است به واسطه علاقه به حوزه ای از علم بخواهیم دانسته های مان را مکتوب کنیم در این درس می آموزید که چگونه تخصص مناسب خود را برای نوشتن پیدا کنید.

وقتی خودتان می خواهید یا از شما خواسته می شود برای نشریه داخلی یا وب سایت محل تحصیل یا کارتان مطالبی را بنویسید باید به این نکته توجه کنید که تخصص شما چیست شما بر اساس تخصص و دانسته هایی قرار است بنویسید این یکی ازنکات مهم در آغاز کسب مهارت های نویسندگی علمی است.

حتما مثل همه کاره و هیچ کاره را شنیده اید این مثل در بحث خبرنگاری و نویسندگی علمی نیز وجود دارد شاید شما در شاخه های مختلفی از علم و فناوری مطالعاتی داشته اید اما این دلیل نمی شود که بتوانید درباره هرکدام از آن ها مطالب قوی و قوخبی بنویسید به ههمین دلیل لازم است زمینه ای را برای نوشتن انتخاب کنید که بیشترین علاقه و تخصص را در آن دارید اینکر وجهه و شخصیت اجتماعی شما را نیز شاخص تر می کند زیرا افاردی که توانایی خوب نوشتن و صحبت کردن دارند نسبت به سایرین در تخصص و حرفه خود بهتر دیده می شوند.

هیچ وقت انتظار نمی رود که در شاخه ای از علم به درجات بالایی از تحصیل و تجربه رسیده باشید وبعد شروع به نوشتن کنید ممکن است شما دانش آموز دبیرستانی یا دانشجوی سال اول دانشگاه باشید در این شرایط باید بدانید که کسب تخصص یک فرآیند تدریجی است یک نویسنده باید در حوزه تخصصی خود به طور مرتب هب مطالعه بپردازد و تجربیات جدیدی کسب کند خواندن کتاب ها مجلات و وب سایت های مرتبط و آشنایی با قلم نوسنده های مطرح در آن حوزه بسیار سودمند است از طرفی دیگر عضویت در گروه ها و شبکه های اجتماعی تخصصی در این زمینه به همراه شرکت در همایش های و دوره های ویژه می تواند برای افزایش عمق اطلاعات و دانسته هایتان مفید باشد.

اگر می بینید که روی مطالعات تخصصی این همه تاکید می شود دلیلش آن است که اگر موضوع یا مفهومی را به خوبی درک نکنید قادر نخواهید بود درباره آن به خوبی بنویسید.

تمرین

رشته دانشگاهی شما و حوزه تخصصی تان در محل کار می تواند شاخه خوبی باری نوشتن شما باشد این کار ممکن است باعث پیشرفت در تحصیل یا کارتان نیز بشود

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 168
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر