تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 333
  • بازدید دیروز : 542
  • بازدید کل : 571230

هواپیما ششم


ليفت بطور نسبي به زاويه حمله بستگي دارد.به راحتي قابل درك است كه چرا
ليفت زاويه 8 درجه از 5 بيشتر است. همانطور كه گفتيم هوا به بال چسبيده و
انحنا آن را طي ميكند. حال هرچه قدر شيب بال بيشتر باشد هوايي كه از پشت بال
را ترك ميكند شيب بيشتري دارد و اين باعث افزايش سرعت عمودي هوا ميشود
كه همانطور كه در بالا اشاره شد يكي از پارامتر هاي افزايش ليفت افزايش سرعت
عمودي است. ليفت زماني مثبت است كه لبه بال به سمت بالا رفته است و زماني
منفي است كه لبه بال به سمت پايين است. در موقعيت و زاويه مناسب ليفت همه
12 هواپيما چگونه پرواز مي كند
نزديك شود. Stall بال ها و حتي بال هاي معكوس يكسان است تا زماني كه به
استال زماني آغاز ميشود كه زاويه حمله زياد شده است و جريان هاي هوا از بال
ناميده ميشود. جدا شدن critical angle of attack جدا ميشوند. اين زاويه حمله
جريان هاي هوا از بال استال است و هوا ديگر مسير انحنا بال را طي نميكنند و
همين باعث كاهش ليفت ميشود.

air virtual scoop بال به عنوان
اكنون ميخواهيم يه تصور ذهني از بال را معرفي كنيم. اين تصور جديد كه
است. بال به عنوان يك virtual scoop ميخواهيم آن را مورد توجه قرار دهيد
اسكوپ مقدار مشخصي از هوا را از حالت افقي منحرف ميكند و به زاويه حمله
فاصله لبه ) chord ميراند. طول اسكوپ برابرست با طول بال و ارتفاع آن به طول
بال تا انتها ) بستگي دارد. مقدار هواي منحرف شده توسط اسكوپ متناسب است
با سرعت هواپيما و غلطت هوا و نه چيز ديگر.
همانطور كه قبلا گفته شد، ليفت بال متناسب است با مقدار هواي رانده شده به
سمت پايين ضربدر سرعت عمودي هوا. زماني كه هواپيما سرعت خود را افزايش
هوا بيشتري را منحرف ميكند. در نتيجه ليفت بيشتر virtual scoop ميدهد
خواهد شد و هواپيما ارتفاع ميگيرد. براي ثابت ماندن ارتفاع زاويه حمله بايد
كاهش يابد تا سرعت عمودي را كاهش دهد و ليفت ثابت بماند. وقتي هواپيما
هواي كمتري را virtual scoop ارتفاع ميگيرد هوا غلظت كمتري دارد در نتيجه
منحرف ميكند بنابراين براي جبران آن زاويه حمله بايد افزايش يابد. نظرات
موجود در اين بخش براي درك ليفت مهم ميباشد در حالي كه با توضح عاميانه
نميتوان آنها را توضيح داد.

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 371
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر