تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 416
  • بازدید دیروز : 286
  • بازدید کل : 573431

هاب 10


منظور از حافظه بافر در رابطه با سوئيچ چيست ؟

حافظه بافر يک ناحيه ذخيره سازی اختصاص داده شده , برای رسيدگی به داده های عبوری ميباشد . بافرها معمولاً برای دريافت و ذخيره سازی اطلاعات پراکنده , که پشت سر هم توسط دستگاههای سريعتر , ارسال ميشود را دريافت ميکنند و تفاوت سرعت را جبران مينمايند. اطلاعات ورودی ذيره ميشوند تا هنگامی که تمام داده های گرفته شده قبلی فرستاده شوند. اين حافظه در سوئيچ به اشتراک گذارده ميشود.

منظور از سوئيچ قفل نشدنی (Non-Blocking) چيست ؟

به يک سوئيچ قفل نشدنی (Non-Blocking) گفته مي شود, که سوئيچ فابريک آن , توانايي رسيدگی کامل به تمام پورتها از نظر تئوری داشته باشد. بنابراين پاسخ هر در خواست مسير به هر پورت خروجی , مي تواند با موفقيت و بدون تداخل با ترافيک های ديگر باشد .

در نظر بگيريد که يک سوئيچ دارای 10 پورت با سرعت هر کدام 100 Mbps است . برای اينکه حالت دو طرفه (Full Duplex) کامل با تمام بار ممکنه داشته باشيم , سوئيچ بايد حداقل عدد 2 گيگابيت بر ثانيه (2*10*100 Mbps) برای کار در حالت قفل نشدنی داشته باشد .

منظور از سوئيچ فابريک (Switch Fabric) در رابطه با سوئيچ ها چيست؟

سوئيچ فابريک قابليت مدارات سوئيچ است تا بدون قفل کردن , حداکثر ترافيک بار شده را انتقال دهند . بهمين دليل برای مدارات سوئيچ (Backplane) مشخصات متنوعی ذکر شده است .

منظور از کنترل جريان (Flow Control) در سوئيچ چيست ؟

اين عبارت در ارتباطات سريال استفاده مي شود و منظور متوقف کردن فرستنده از فرستادن اطلاعات است, تا وقتی که گيرنده آن را بتواند بپذيرد ؛ که هم به شکل سخت افزاری و هم نرم افزاری است . گيرنده ها عموماً ميزان بافر ثابتی دارند وهمان لحظه که اطلاعات دريافت مي شوند , مي نويسند و وقتی مقدار داده های بافر به حد نهايي مي رسد , گيرنده يک سيگنال به فرستنده جهت متوقف کردن ارسال مي فرستد .

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 101
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر