تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09902650417 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید brhrozkomando@gmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 307
  • بازدید دیروز : 152
  • بازدید کل : 573981

آب و هوا قسمت دوم


در بهار وجود ناپايداري مكانيكي و حرارتي در تشديد بارندگي مؤثر است . وجود فشار زياد سيبري در جنوب شرق آسيا باعث انتقال هواي سرد بسوي منطقه مي شود و دما به شدت پايين مي آيد اين ريزش هواي سرد در صورت بالا بودن رطوبت نسبي و يا وجود جبهه هاي مديترانه اي در ارتفاعات باعث ريزش برف و در قسمت هاي پايين باعث بارندگي مي شود .

اين گستره كه بخشي از تهران بزرگ محسوب مي گردد از وضعيت آب و هوايي تهران بزرگ تبعيت مي كند آمار نشان مي دهد كه 77-70 درصد بارندگي در اين منطقه در فصل پاييز و زمستان اتفاق مي افتد به طوريكه كل ريزش باران در پاييز و زمستان بين 173-163 ميلي متر مي باشد . مقدار كل بارندگي در فصل تابستان نزديك به 2 درصد با 5-4 ميلي متر بارندگي است كه اغلب به صورت رگبار مي باشد .

طبق آمار تعداد روزهاي باراني در اين گستره 6/80 روز در سال مي باشد كه ماه اسفند با 9/11 روز بيشترين تعداد روزهاي باراني را داراست .

تقريبا” در 6 ماه از سال درجه حرارت زير صفر نخواهد رفت و بيشترين روزهاي يخبندان در دي ماه از 1/23-7/19 روز مي باشد .

آمار رطوبت نسبي نشان مي دهد كه ميزان رطوبت نسبي هوا در ماههاي آذر ، دي بهمن و اسفند نسبت به ساير ماهها بيشتر است به عبارتي خشك ترين ماههاي سال از فروردين تا آذر و مرطوب ترين آن از آذر تا اسفند مي باشد . به طور كلي با افزايش ارتفاع از ميزان رطوبت كاسته مي شود .

در ديماه روزانه 4/5 ساعت آفتابي و در تيرماه روزانه 27/11 ساعت آفتابي داريم.

متوسط پوشش ابري آسمان در تهران و در حوزه شرق 4/2 اكتا مي باشد . حداقل پوشش ابري در سپتامبر ( شهريور ماه ) با 6/0 اكتا و حداكثر مارس و اپريل ( اسفند و فروردين ) با 9/3 اكتا است به عبارتي در تهران و در اين منطقه حداكثر آسمان ابري در زمستان ا 56/3 اكتا و حداقل تابستان با 86/0 اكتا ، در فصول بهار و پائيز تقريبا” ميزان آسمان ابري برابر و حدود 6/2 و 7/2 اكتا مي باشد .

ميزان ابرناكي و نيز تابش آفتاب هر دو مؤيد اين مسأله است كه اين حوزه در اكثر ايام سال داراي آسمان صاف و با مقدار كمي ابر مي باشد و همين موضوع درخشكي آب و هواي آن بي تأثير نيست .

داده هاي مربوط به ياد نشان مي دهد كه سرعت متوسط بادها در تمام سال كمتر از 10 نات بوده و حداكثر 2/11 نات مي باشد . به طور كلي 32 درصد ايام سال يعني حدود 3/1 ايام سال هوا ساكن يا آرام است .

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 124
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر