تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 249
  • بازدید کل : 572582

کنترل لرزش


كنترل لرزش

براي كاربردهايي مثل صوت و ويديو، تا زماني كه زمان انتقال ثابت است مهم نيست كه بسته‌اي پس از 20 ميلي ثانيه برسد يا 30 ميلي ثانيه نوسان در زمانهاي رسيدن بسته، لرزش نام دارد. لرزش زياد مثلا وقتي كه بسته‌اي 20 ميلي ثانيه بعد و بسته ديگر 30ثانيه بعد برسد از كيفيت صوت و فيلم مي‌كاهد. لرزش در شلك 25 نشان داده شده است برعكس اگر 99% از بسته‌ها با تاخيري در بازه 5/24 تا 5/25 ميلي ثانيه برسند، مي‌تواند قابل قبول باشد. بازه انتخابي بايد امكان پذير باشد. بايد زمان انتقال سرعت نور و كمترين تاخير از طريق مسيرياب در نظر گرفته شود و بعضي از تاخيرهاي اجتناب ناپذير و ناچيز را ناديده گرفت.

لرزش را مي‌توان با محاسبه زمان انتقال براي هر جهش در طول مسير، محدود كرد. وقتي بسته‌اي به مسيرياب مي‌رسد، مسيرياب آن را بررسي مي‌كند تا تشخيص دهد بسته چه مدت از زمان بندي عقب يا جلو است. اين اطلاعات در بسته ذخيره مي‌شود و در هر جهش اصلاح مي‌گردد. اگر بسته نسبت به زمان بندي جلو باشد، نگه داشته مي‌شود تا به زمانبندي برسد. اگر از زمان بندي عقب است، مسيرياب سعي مي‌كند سريعا آن را به خروجي بفرستد.

در واقع الگوريتمي كه تعيين مي‌كند كدام بسته‌ها براي يك خط خروجي رقابت مي‌كنند، مي‌تواند بسته‌اي را انتخاب كن كه از بسته‌هاي ديگر نسبت به زمان بندي عقب تر است. در اين روش بستهايي كه از زمان بندي جو هستند، كندتر مي‌شود و بسته هايي كه از زمان بندي عقب هستند، تسريع مي‌شوند. در هر دو حالت از ميزان لرزش كاسته مي‌شود.

در بعضي از كاربردها مثل ويديوي درخواستي مي‌توا لرزش را حذف كرد براي اين كار بايد بسته‌ها در سمت گيرنده بافر شوند و داده‌ها براي نمايش در زمان بي درنگ از بافر برداشته شوند نه از شبكه اما براي كاربردهاي ديگر به خصوص در كابردهايي كه نياز به تعامل بي درنگ بين افراد است مثل تلفن اينترنت و كنفرانس ويديويي تاخير ناشي از بافر كردن قابل قبول نيست. كنترل ازدحام موضوع تحقيق است.

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 107
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر