تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09101631388 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید behrozjanman@protonmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 83
  • بازدید کل : 572298

سیاست و موانع جهانگردی


سياست و جهانگردي

همانگونه كه مطرح شد جهانگردي مشابه پلي مي ماند كه ملت ها را با ديگر ملل جهاني مرتبط مي سازد و از اين طريق ره آورد هاي فراواني را حاصل مي گردد كه از آن جمله است كسب امتيازات سياسي و اقتصادي براي كشور هاي جاذب جهانگردي .

محققان بر آنند كه برخي از دولت ها ممكن است براي رسيدن به اهداف خود گسترش رونق جهانگردي را براي رسيدن به اغراض خود مستمسك قرار دهند ، ملت هايي هم چون كره و تايوان به اين نتيجه رسيده اند كه از جهانگردي بين المللي مي توان منافع سياسي و امتيازات اقتصادي فراواني را كسب نمود همچنين برخي از دولت ها ممكن است جهانگردي را وسيله اي جهت توسعه تبليغات مباني ايدئولوژيكي خودشان قرار دهند .

موانع جهانگردي

عدم امنيت و ترس و هزينه هاي بالاي سفر ، كمبود وقت ، محدوديت هاي جسماني و محدوديت خانوادگي همگي از عوامل بازدارنده صنعت جهانگردي محسوب مي شوند . جهانگردان علاقه مندند به سرزميني سفر نمايند كه امنيت بر آن سرزمين حاكميت داشته باشد . جهانگردان به محض آن كه مطلع گردند كه عدم امنيت بر سرزمين مورد بازديد آنان حاكم گرديده است سفر خود را قطع كرده و يا به تعويق خواهند افكند .

تروريسم و ناآرامي ها و اغتشاشات داخلي همواره مانعي در راه توسعه جهانگردي در كشور ها قلمداد مي گردد .

اگر از انگيزه سفر به اندازه كافي قوي باشد اين گونه موانع سدي در راه سفر ايجاد نمي نمايد ولي در شرايط عادي عدم امنيت و اغتشاش و ناآرامي ضربات هولناكي بر پيكر صنعت توريسم وارد مي نمايد .

در چنين مواردي سازمان هاي جهانگردي بايستي برنامه هاي سفر را به گونه اي طراحي نمايند كه براي هر يك از مشكلات و موارد ضد انگيزه سفر راه حل هايي مناسب اتخاز گردد و گروه هاي مختلف با انگيزه هاي مختلف تشويق و ترقيب به امر سفر و جهانگردي گردد .

فرضاً در مورد برنامه هاي سفر برنامه هاي توريستي بايستي به گونه اي تنظيم شود كه سفر براي كليه طبقات با درآمدهاي متفاوت ميسر و مقدور گردد .

  انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 159
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر